zondag 23 mei 2010

Ballonvaart: fotoverslag

Normaal gesproken ben ik werkzaam als crewlid bij De Luchtreiziger ballonvaarten in Vlaardingen, waarbij ik dus achter de ballon aan rijdt en help bij de op- en afbouw van de ballon. Gisteren ging ik echter zelf mee de lucht in! Hieronder een fotoverslagje. Alle foto's zijn eigendom van De Luchtreiziger ballonvaarten.


Voor de vaart nog even een instructie over de landing en wat wel en niet te doen tijdens de vaart.


De branders op vol vermogen.


Station van Dordrecht


Reflectie van de ballon in een watertje waar we overheen kwamen.


We konden bijna in een koeltoren kijken!


Aangezien dit ook mijn eerste vaart was, mocht ook ik de luchtdoop ondergaan.



Het was een geweldige vaart, en als "Luchtbaron van Papendrecht tot Oudgastel" kan ik een ieder een ballonvaart van harte aanbevelen.

Voor meer informatie over ballonvaren in het groene hart, kunt u terecht op www.luchtreiziger.nl

Geen opmerkingen:

LUCHTDICHT gebundeld!

Alweer een tijdje terug is een groot aantal van mijn teksten samengevoegd tot een klein boekje, getiteld "Technisch Dichten voor beginners". Mocht u geinteresseerd zijn in een exemplaar hiervan, neem dan contact met mij op via het "contact"-knopje aan de rechterkant.