vrijdag 12 augustus 2011

Artikel in Spirit

Zoals hier wel vaker genoemd, ben ik momenteel coordinator van het Lambach HL II project voor de SSVOBB "Lambach Vliegtuigen". Naast werkplanning, overzicht houden en een visie creeren, houdt dit echter ook af en toe wat meer externe werkzaamheden in, om de buitenwereld van informatie over ons project te voorzien. Zo heb ik met enkele anderen een aantal lezingen over de HL II gegeven, en schrijf ik af en toe artikelen over het project.

Zo werden we recentelijk ook door het Aviodrome gevraagd om een artikel voor een van hun tijdschriften te schrijven. Zodoende is in het nieuwste nummer van Spirit (uitgave van Holland Aviation House over Nederlandse luchtvaart) een artikel van mijn hand te vinden over het HL II project, en de betekenis daarvan voor onze vrijwilligers.

Geen opmerkingen:

LUCHTDICHT gebundeld!

Alweer een tijdje terug is een groot aantal van mijn teksten samengevoegd tot een klein boekje, getiteld "Technisch Dichten voor beginners". Mocht u geinteresseerd zijn in een exemplaar hiervan, neem dan contact met mij op via het "contact"-knopje aan de rechterkant.