dinsdag 7 juli 2009

Weinig te zien de laatste tijd...

In verband met tentamens en dergelijken heb ik de afgelopen tijd weinig tijd gehad om nieuwe berichten te posten op dit blog. Ook ben ik hard bezig met de voorbereidingen voor BritEx '09, een reis van de SSVOBB naar Engeland, waar we onder andere een vliegshow en bedrijven gaan bezoeken. Als ik terugben zal ik hier een (al dan niet uitgebreid) verslag plaatsen.

In het weekend van 27 en 28 juni ben ik bij Simmerdeis (een festival in Drachten) betrokken geweest als vrijwilliger. Hoewel in eerste instantie slechts ingeroosterd als parkeerwacht en kaart-innemer, ben ik uiteindelijk onder andere betrokken geweest bij de op- en afbouw van VanVelzen, en als technicus voor een act gefungeerd.

Ander nieuws:
- Op 4 september zal de Menhir Mk I opnieuw worden gelanceerd vanaf ASK 't Harde.
- Ik ben hard bezig met mijn nieuwe band nummers te bedenken. Hopelijk hierover snel meer!

Geen opmerkingen:

LUCHTDICHT gebundeld!

Alweer een tijdje terug is een groot aantal van mijn teksten samengevoegd tot een klein boekje, getiteld "Technisch Dichten voor beginners". Mocht u geinteresseerd zijn in een exemplaar hiervan, neem dan contact met mij op via het "contact"-knopje aan de rechterkant.