dinsdag 28 oktober 2008

Tentamens: dag 2

Tentamen: Geen
Heerlijk, even tussendoor een dag geen tentamen. Dit geeft mij een (broodnodige) kans om bij te komen van die ontnuchtering genaamd eerste tentamen, en een minstens even broodnodige kans om te studeren voor wat men nog voor mij in petto heeft. Vandaag hebben Calculus, Introduction to aerospace engineering en Space engineering and technologies dus alledrie al behoorlijk lang de revue gepasseerd, maar natuurlijk ook vergezeld van het vertonen van het onvermijdelijke SOG (voor de leken: Studie Ontwijkend Gedrag), en andere activiteiten.


Resultaten eerdere tentamens/toetsen:
Vandaag werden eindelijk de antwoorden van de ingangstoets wiskunde gepubliceerd. Na dit uitvoerig bekeken en gedeltelijk zelfs begrepen te hebben, heb ik dit vergeleken met mij eigen antwoorden, en volgens deze vergelijking heb ik deze toets gehaald. Nu word het wachten op de officiele resultaten, en daarna kijken of ik het daarmee eens ben...


Andere activiteiten:
Ook ben ik vandaag eens wat aan dit blog gaan sleutelen, hopelijk ziet het er nu iets beter uit (naar mijn mening in ieder geval wel).
Onder andere is het video-venster rechtsboven u misschien opgevallen. Dit bevat diverse filmpjes die ik op youtube (voor de leken: een site waar men video's en filmpjes kan bekijken) heb gevonden, en die mij erg aanspreken, dingen illustreren waar ik mee bezig ben, of mij gewoon ontzettend aan het lachen maakten.
Ook nieuw is de waarderingsmogelijkheid onderaan ieder bericht, waarmee u kunt aangeven wat u ervan vond, en op die manier mij feedback te geven om dit blog verder te verbeteren.


Coming up:
Bonustoets Calculus (analyse) woensdag 29 oktober

Geen opmerkingen:

LUCHTDICHT gebundeld!

Alweer een tijdje terug is een groot aantal van mijn teksten samengevoegd tot een klein boekje, getiteld "Technisch Dichten voor beginners". Mocht u geinteresseerd zijn in een exemplaar hiervan, neem dan contact met mij op via het "contact"-knopje aan de rechterkant.