zaterdag 1 november 2008

Tentamens: dag 4 en 5

The end of the beginning...
Donderdag: Space Engineering & technology
Eindelijk een toets waarvan ik het gevoel had dat ik hem op zijn minst gedeeltelijk snapte. Jammergenoeg is het volgens mij nog steeds een twijfelgeval of ik hem wel of niet gehaald heb, maar gelukkig was het een bonustoets, en geen tentamen. Een aantal vragen over de banen van ANS en IRAS, twee nederlandse satelieten, waren zo ongeveer het moeilijkste wat erin zat.
Vrijdag: Introduction to Aerospace Engineering
Dat je na 20 minuten al de tentamenzaal verlaat kan 2 dingen betekenen: of je ziet er geen gat meer in, of je vliegt erdoorheen. Gelukkig betekende het bij dit tentamen voor mij het tegenovergestelde als bij Calculus, namelijk dat ik erdoorheen vloog. Het resultaat viel achteraf wel wat tegen (een 6,1), maar het was nog altijd wel voldoende, wat betekend dat ik mag gaan vliegen!

Slotevaluatie tentamenweek:
Ik had er veel meer voor moeten doen, en vooral voor calculus en statics is het mij nu wel duidelijk geworden dat het misschien wel een slim idee is om de opgaven ook daadwerkelijk te maken...

Nu echter eerst even het weekend relaxen...

Geen opmerkingen:

LUCHTDICHT gebundeld!

Alweer een tijdje terug is een groot aantal van mijn teksten samengevoegd tot een klein boekje, getiteld "Technisch Dichten voor beginners". Mocht u geinteresseerd zijn in een exemplaar hiervan, neem dan contact met mij op via het "contact"-knopje aan de rechterkant.